تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1402
کد 206

آزمون استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت 10 روز سه شنبه 25 مهرماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.
داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت 10 روز سه شنبه 25 مهرماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

 چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود(شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نمایند

 از داوطلبان در خواست می شود در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مشاهده کردند، باتوجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و ... باشد ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 مهرماه از ساعت 9 الی 13 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر(کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن 2 قطعه عکس 4*3(در صورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص که آدرس آنها در این اطلاعیه ذکر شده، مراجعه کنند.

داوطلبان از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند. بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
برای مشاهده متن کامل اطلاعیه منتشر شده می توانید به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بخش اطلاعیه باجه رفع نقص، مراجعه کنید.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 مهر 1402
  • ساعت 09
  • توسط روابط عمومی بیمارستان سینا
  • ویرایش شده
  • توسط روابط عمومی بیمارستان سینا