تاریخ : دوشنبه 4 مهر 1401
کد 94

روز جهانی ایمنی

روز جهانی ایمنی

بزرگداشت روز جهانی ایمنی در مرزک آموزشی درمانی سینا
نظر به اهمیت ایمنی دارویی بیماران در پیاده سازی موازین ایمنی بیمار ، و در جهت بزرگداشت روز جهانی ایمنی بیمار ، و با اعلام سومین چالش جهانی ایمنی بیمار با شعار " درمان دارویی بدون آسیب " و به منظور تبیین و تاکید مجدد بر برگزاری بازدیدهای مدیریتی ایمنی بیمار و تاکید بر ایمنی دارویی ،تاثیر در کاهش آسیب و عوارض و خطاهای دارویی ، امسال نیز جشن با شکوه روز جهانی ایمنی بیمار  ، در این مرکز برگزار شد.
در این راستا، ریاست و مدیریت محترم مرکز، پس از ایراد سخنرانی در زمینه اهمیت ایمنی دارویی ، بر انجام این مهم توسط ارائه دهندگان خدمات سلامت در مراکز آموزشی درمانی تاکید کردند. و اهدائ تندیس تهیه شده به رسم یادبود به شعار جهانی درمان دارویی بدون آسیب به مدیران ارشد و واحدهای بالینی و پاراکلینیک و به سه نفر از بیماران که در زمینه داروهای مصرفی خود  بیشترین اطلاعات را داشتند تقدیم شد . 
و در ادامه مراسم با حضور مدیران ارشد مرکز از کارشناس ایمنی مرکز  رابط ایمنی بیمار که در این زمینه بیشترین همکاری را داشتند تجلیل به عمل آمد ، در بخش ها و واحدهای مرکز و با اهدای تندیس شعار دارو درمانی بدون آسیب و پوستر های آموزشی و پمفلت آموزشی مربوطه ، توزیع شد . 




  • نوشته شده
  • در دوشنبه 4 مهر 1401
  • ساعت 11
  • توسط بیمارستان سینا
  • ویرایش شده
  • توسط

آخرین اخبار

دوره آموزشی مدیریت بحران برای کلیه همکاران

در راستای پیاده سازی سنجه های اعتباربخشی مدیریت خطر حوادث و بلایا و آگاهی کارکنان بیمارستان در زمینه اصول اولیه کار با کپسولهای آتش نشانی و اطفاء حریق ، جلسات آموزشی با ارائه " جناب آقای جباری " در شهریورماه 1403 بصورت حضوری و عملی جهت پرسنل مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا برگزار گردید .
پنجشنبه 8 شهريور 1403

مراسم روز کارمند

پیام تبریک مدیریت بیمارستان به مناسبت روز کارمند
دوشنبه 5 شهريور 1403

مراسم روز پزشک

مدیریت محترم بیمارستان جناب آقای علیرضا داداشی با اشاره براینکه پزشکان، ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران می‏باشند و فرشتگان نجاتی هستند که سعی دارند در سایه الطاف الهی‏ درد جسم را التیام بخشند . ضمن گرامیداشت این روز از تلاش های همه جانبه پزشکان در عرصه های مختلف حوزه سلامت به خصوص جناب آقا ...
پنجشنبه 1 شهريور 1403

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر 11 تا 16 مر ...

آموزش نحوه صحیح شیردهی و فرهنگ سازی استفاده از شیر مادر برای مادران دارای فرزند زیر دوسال در بخش کودکان بیمارستان سینا توسط سوپروایزر آموزش سلامت سرکارخانم فدایی وش و پرستار بخش کودکان سرکارخانم صدری در مورخه 1403/05/15 انجام گردید. روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سینا مراغه
سه شنبه 16 مرداد 1403

اهدای عضو اهدای زندگی

پیام تسلیت مدیر بیمارستان سینا جناب آقای داداشی  پیام تسلیت مدیر بیمارستان سینا جناب آقای داداشی  به خانواده محترم مرحوم امیرحسین غیاثی جوان 20 ساله ای که درحادثه تصادف دچار مرگ مغزی گردیده و اهداء عضو شد. 
جمعه 29 تير 1403

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبَا الْفَضْلِ الْعَبّاسَ ب ...

مراسم زیارت عاشورای مرکز آموزشی درمانی سینا مراغه در 24 تیرماه مصادف با 8 محرم الحرام با سخنرانی حاج آقا رجب زاده شروع وبا قراعت زیارت نامه توسط جناب آقای موسی زاده و مداحی ونوحه خوانی آقای داداشی مدیرمرکز برگزار گردید.وبا پخش نذورات ازجمله آش نذری. حلوا .خرما. شربت .نان روغنی و... پایان یافت.
يکشنبه 24 تير 1403

تب دنگی

تب دانگ نام یک بیماری ویروسی است که به دو شکل معمولی )خفیف( و خونریزیدهنده )دانگی شدید( بروز میکند و به آن تب استخوانشکن هم میگویند.
پنجشنبه 21 تير 1403

تقدیروتشکراز دکتر محمدعلی اصل نجاری متخصص محترم بی ...

در طی مراسمی روسای بیمارستان از خدمات بی منتهاوفداکاری  پزشک محترم جناب آقای محمد علی اصل نجاری  در طول مدت تصدی رئیس بخش(  ویژه کودکان PICU )که در راستای تسکین آلام دردمندان وجلب رضای خداونداز هیچ کوشش وتلاشی دراین مسیر دریغ نکرده بودندمراتب تقدیر وتشکر را به جا آورده وازخداوند متعال برایشان صحت ، ...
چهارشنبه 13 تير 1403

جشن بزرگ عید غدیر خم

بر عید غدیر عید اکبر صلوات بر چهره ی نورانی حیدر صلوات بر فاطمه این عید هزاران تبریک بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات
دوشنبه 4 تير 1403

عید غدیر خم

به انگیزه بزرگداشت باشکوهترین فراز تاریخ عید غدیر خم، از شما سروران گرامی دعوت می کنیم در محفلی که قطره ای از چشمه سار ولایت مولا را به کام جان می چکانیم، حضور یابید تا میثاق مودت خود را به پیشگاه باری شکر بگذاریم. زمان : 4 تیرماه ساعت 9:30 مکان : جنب قسمت ورودی حیاط بخش اداری
شنبه 2 تير 1403