دوشنبه 14 مهر 1404
دانشکده علوم پزشکی
صفحه اصلی
مرکز در یک نگاه
گواهی ملی اعتبار بخشی
درباره ی بیمارستان
چارت سازمانی
چارت فرماندهی
سیاست های اصلی بیمارستان
میز خدمت
نوبت دهی بیمارستان سینا
ازمایشگاه
متخصصان درمانگاه
ارتباط با ما
تماس با بیمارستان
دفترچه تلفن بیمارستان
مدیر مرکز
نوبت دهی
جوانی جمعیت
نظارت همگانی
کتابخانه مرکزی
میز خدمت
تاریخ :
دوشنبه 14 مهر 1404
کد
309
لینک کوتاه
:
ارتقای رضایت مندی مراجعه کنندگان با حضور پررنگ منشی های بخش های درمانی
جلسه ای با حضور مدیریت محترم بیمارستان و رئیس محترم امور مالی بیمارستان و مسئولین فنی محترم داروخانه مرکز با منشی های دارویی واحد های مختلف و همکاران واحد داروخانه مرکزی با هدف ارتقای رضایت مندی مراجعه کنندگان و... برگزار شد. کسورات
در این جلسه مدیر بیمارستان جناب آقای داداشی ضمن قدردانی از زحمات همکاران گفت: منشی ها به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مراجعه کنندگان نقش مهمی در سیستم درمانی بیمارستانها دارند و سعی بر آن داریم که در جلسات مستمر با همفکری منشی ها به اطلاح فرایند های ترخیص و پذیریش بپردازیم. وی همچنین در خصوص نحوه تحویل وتحول دارو از داروخانه مرکزبه صورت روزانه و اصلاح فرایند ترخیص قطعی از بخش و مشکلات و موانع آن، نواقص پرونده ها و ثبت صحیح خدمات در HIS، ترخیص به موقع بیماران و جلوگیری از معطلی مراجعه کنندگان، مباحث مالی ترخیص، شیفت های کاری همکاران در ایام تعطیل، ارتقای رضایت مندی مراجعه کنندگان، مطالبی را مطرح کرد. در ادامه همکاران حاضر در جلسه ضمن تشکر از برگزاری جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و مواردی جهت پیگیری در جلسات بعدی مطرح شد.
نوشته شده
در
دوشنبه 14 مهر 1404
ساعت
08
توسط
الناز قویدل
ویرایش شده
توسط
الناز قویدل
برچسب ها
راهنمای بیماران
داروخانه
جلب مشارکت بیماران