شرح وظایف دبیرخانه وبایگانی

شرح وظایف:

دبیرخانه و بایگانی واحدی مستقل و مهم در سازمان محسوب میشود :

 1-ثبت تمامی نامه های داخلی و خارجی وارده / صادره اسکن و ثبت نامه ها وتخصیص شماره نامه در         سیستم بایگانی   
2-بایگانی نامه ها  و اسناد و مدارک در پرونده های مربوطه
3- نامه های دریافتی ، ارسالی
4-ثبت و شماره گذاری کلیه نامه ها، دستورالعمل ها ، بخشنامه ها وتشکیل و نگهداری پروندهای اداری جاری وراکد  و ارائه آن به مراجع ذیصلاح طبق درخواست
5-ثبت نامه های وارده و صادره ،بایگانی و نظارت گردش آنها ثبت و شماره گذاری
6-شماره زدن کلیه نامه هایی که از سازمانها ونهادها ..ثبت وارائه و نامه دریافتی تلقی می شود
7-شماره زدن  وثبت کردن نامهای پرسنل
8-پست و فکس کردن نامه ها و قراردادها به سازمانها و شرکتها ونهادها
9-بایگانی گردن مدارک پرسنل و نگهداری پروندهای پرسنلی در بایگانی
10-حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک پرسنل و نگهداری از مدارک محرمانه براساس قوانین واصول بایگانی
 
دبیرخانه نیز قلب هرسازمان می باشد تا با نقش آفرینی در بدنه سازمان حرکتی مستمر را به تمام دفاتر منتقل نماید.